Detay Sigorta | İnsan Kaynakları
16491
page,page-id-16491,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

İnsan Kaynakları

Açık Pozisyonlar

 

Sigorta Satış ve Pazarlama Temsilcileri
Alınacak Personel Sayısı: 2

 

İş Açıklaması
Grup Şirketlerimizden; Detay Sigorta Aracılık Hizmetleri Ltd. Şti. bünyesinde çalışmak üzere Sigorta Satış-Pazarlama Şefi ve Temsilcileri alınacaktır.

 

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

  • Sağlık branşında kurumsal bir şirket bünyesinde asgari 5 yıllık çalışma deneyimine sahip kişisel portföyü olan, referans ve kefil gösterebilecek
  • En az lise, tercihen Sigortacılık Meslek Yüksek Okulu veya 4 yıllık üniversite mezunu
  • Mapfre, Axa, Allianz ve Ak Sigorta poliçe giriş ekranlarına hakim
  • 5 yıllık kurumsal sigorta firma tecrübesine sahip
  • Diksiyonu düzgün, hedef odaklı çalışacak, sigorta konusunda telefonda ve birebir satış eğitimi almış
  • Sigorta şirketlerine ait paket programları kullanma ve takip etme
  • Ms Office programlarını ve raporlamalarını iyi bilen
  • Sigorta operasyon deneyimi olan (poliçe düzenleme, teklif verme vb.)
  • Dikkatli, titiz ve sorumluluk sahibi
  • Dış görünümüne önem veren, insan ilişkilerinde başarılı, genç, dinamik, prezantabl
  • Tercihen SEGEM Eğitim sertifikalı
  • %100 müşteri memnuniyetini ön planda tutan ve buna dair teknik eğitimleri almış
  • İnsan ilişkilerinde başarılı, ekip ruhuna sahip ve sorumluluk alabilecek
  • Sigorta konusu ile ilgili ciddi anlamda kişisel portföyü ve satış potansiyeline sahip ve bunu şirkete aktarabilecek konumda olan
  • Referans ve kefil verebilecek
  • Tercihen Anadolu yakasında ikamet eden
  • Erkek adaylar için askerliğini yapmış olmak
  • Sigorta satış pazarlama takip ve performans tekniklerini ekip yönetimi ile gerçekleştirmiş genç dinamik bay ve bayanlar aranmaktadır.
İş Başvuru Formu
Cv'nizi yükleyiniz.
İşe Alım Süreci

 

İnternet sitemizdeki iş başvuru formumuzdan girilen, e-posta ile gönderilen veya şahsen başvurmak suretiyle elden getirilecek fotograflı CV ile beraber doldurulacak olan iş başvuru formunun teslim edilmesi akabinde işe alım süreci başlamış olur.

 

İnsan kaynakları departman sorumlusu tarafından yapılacak ilk değerlendirmelerin olumlu olması durumunda, başvuru sahibi kişiyle ilgili departman yöneticisi tarafından ilk yüz yüze mülakat yapılır.

 

Başvuru sahibine ait mesleki, beşeri ve kişisel özellikler, sektöre ve başvurduğu pozisyona ait deneyimlerine ait detayların alındığı bu ilk görüşme sonrasında yapılan değerlendirmelerin olumlu olması üzerine başvuru sahibi ile bir final görüşmesi yapılır.

 

Final görüşmesi sonucunda başvuru sahibinin aranılan özelliklere sahip olduğuna karar verilirse, başvuru sahibine iş teklifi yapılır.

 

Başvuru sahibinin teklifi kabul etmesi ve işe başlamak için gerekli olan evrakların temin etmesiyle önceden tespit edilmiş bulunan günde çalışanımız iş başı yapar.

 

Tüm bu işlemlerin gerçekleşmesi ve başvuru sahibine olumlu olumsuz olarak dönülmesi süreci en fazla 15 gün içinde gerçekleştirilir.

 

İşe başlarken getirilecek belgeler: 
1– Nüfus cüzdanı aslı
2– Nüfus cüzdan sureti
3– İkametgah senedi
4– Savcılık sabıka kayıt belgesi (arşiv kayıtlı)
5– 2 adet vesikalık resim (son 2 yıl içinde çekilmiş)
6– Sigorta kartı aslı
7– Oto ehliyeti aslı (ehliyeti var ise)
8– Çalışanın elyazısı ile doldurulmuş imzalı iş başvuru formu
9– Diploma aslı veya tasdikli fotokopisi
10– Kefil veya referans verilecek kişilerin ev, işyeri adresi ile sabit ve cep telefonları
11– Sağlık ocağından alınacak yetkili doktor onaylı sağlık raporu.